TRX Suspension trainer VS TRX Rip trainer

Koje su prednosti TRX suspenzionih traka i TRX rip rekvizita? Koji od ova dva rekvizita bi trebalo da koristite za kardio i razvijanje eksplozivne snage, a koji za razvoj ukupne telesne snage i cora?

Bez obzira da li se odlučite da ih koristite samostalno ili u kombinaciji, ova dva rekvizita mogu biti savršen dodatak jedan drugom. Ali, pre nego što donesete odluku, u tekstu pročitajte sve što treba da znate o TRX suspension trainer i TRX RIP trainer rekvizitima kao i o načinu postavljanja i podešavanja.

TRX SUSPENSION TRAINER

TRX suspenzione trake idealne su za izgradnju ukupne snage tela, stabilnosti cora i pokretljivosti. TRX suspenzione trake koriste gravitaciju kao otpor, pa je prilagođavanje nivoa operećenja lako, a napredovanje je neograničeno. TRX suspenzione trake donose jednostavno rešenje za vežbanje, jer korisnik određuje “opterećenje“ podešavanjem blizine tačke oslonca. Za vežbe u stojećem stavu to znači koračanje napred ili nazad (što su Vam noge bliže tački oslonca, optrećenje je manje) ili modifikovanje stava stopala (širi stav je lakši, uzak je teži ili ako je stav na jednom stopalu). Za vežbe na zemlji lakša varijanta je približiti se tački oslonca.

TRX RIP TRAINER

TRX rip je rekvizit koji se koristi za razvoj eksplozivne snage ili kardio treninga. Budući da koristi elastični otpor, Rip rekvizit Vam omogućava da izgradite brzinu na početku vežbe i primorava Vas da kontrolišete opterećenje na kraju pokreta (odlično za razvijanje brzine). Ovo se razlikuje od TRX suspenzionih traka, koje se sastoje od upravljanja opterećenjem kroz ceo obim pokreta. Takođe, zato što TRX rip rekvizit pruža asimetrično opterećenje, većini pokreta će biti potrebna rotaciona ili anti-rotaciona komponenta.

Mnoge vežbe se mogu izvoditi na oba rekvizita. Bez obzira na rekvizit, te vežbe zahtevaju stabilnost cora, a obe izazivaju stabilnost ugrađivanjem različitih ravni kretanja. Međutim, pritisak na grudi na TRX rip rekvizitu postaje eksplozivno, rotaciono kretanje celog tela, dok je opterećenje kod rada sa TRX suspenzionim trakama kontrolisano u zavisnosti od otpora koji zadajete tokom rada.

TRX  Nosač

Iako su TRX suspenzione trake i TRX rip rekvizit dizajnirani sa prenosnom tačkom oslonca koja se može koristiti bilo gde – na primer postavljeni na vrata, na granu drveta ili oko stuba – mnogi sportisti preferiraju opcije povećanih performansi koje dolaze sa TRX nosačem.

TRX nosač Vam omogućava da nađete izazovnije uglove i nivoe otpora od standardnog TRX oslonca na vratima. Uz TRX rip rekvizit, TRX nosač se može postaviti na zid, pomažući Vam da usavršite bočna rotaciona kretanja.

Što se tiče TRX treninga, nema pogrešne odluke: TRX suspenzione trake ili TRX rip rekvizit. TRX rekviziti su dizajnirani da Vam pomognu da napredujete u treningu i poboljšate performanse.

Više o rekvizitu i vežbama sa TRX Home suspension trainer pročitajte klikom na dugme sa leve strane  a o primeni TRX rekvzita u treningu snage pročitatjte klikom na dugme sa desne strane 🙂

Pogledajte i ostale članke

Glikemijski indeks

Glikemijski indeks predstavlja jedan od najpopularnijih termina koji se koristi za mršavljenje, kontrolu glikemije i u sportskoj ishrani. Ni jedan trening neće imati efekta ukoliko ishrana nije raznovrsna

Pročitaj više

Grupni fitnes

Najbolja stvar u vezi sa grupnim treninzima je sama činjenica da ih vode profesionalci! Mnogi vežbači ne vole trening u teretani, vežbe na spravama ili da budu sami

Pročitaj više