Jednostavno savršeno. Savršeno jednostavno.

U februaru 2020 godine je krenula saradnja sa Igorom Ognjenovićem, trenerom i menadžerom prestižnog crnogorskog fitnes centra  City fitness. Sreli smo se na kursu ’’Pravilna ishrana i suplementacija’’, odmah razumeli i pokrenuli saradnju.  

Igor je imao rešenje za grupne treninge uvođenjem Les Mills-a. Odrekao se svojih sopstvenih treninga, koji su punili sale i za koje se tražilo mesto više. Zamenio ih je sistemom i vrhunskim svetskim brendom u grupnom fitnesu. 

Rekao mi je da mu je nešto tako potrebno i za Personalni fitnes. Znao sam da je NASM pravi izbor. Model OPT (Optimum Perfrormance Training Model) nudi u svakom momentu rešenje za bilo kog klijenta i za bilo koji cilj.

Igoru sam dao dve knjige od NASM organizacije:  Osnove personalnog treninga i Korektivno vežbanje. Kvalitet je prepoznao onda kada je počeo da primenjuje taj sistem u radu sa svojim klijentima.

Jednog dana me nazvao i rekao: ’’Jednostavno savršeno, savršeno jednostavno.’’

Rečenica koja možda najbolje oslikava NASM pravac u treningu.  A posle kako kažu u Crnoj Gori, samo lagano … TRX, Funkcionalni trening, Lets Band …

Veliko je zadovoljstvo i čast sarađivati sa ljudima iza kojih stoji najveći fitnes centar u Crnoj Gori.  Prepoznavanje kvaliteta, uvođenja reda u trening, značaja dijagnostike i ishrane na način na koji to radi Igor daju dodatnu težinu i obavezu svima nama.

Kada se ovako pristupa poslu rezultati ne mogu da izostanu! Prošli vikend smo u Nikšiću odradili dijagnostiku i proveru klijenata, i moram priznati da sam bio uzbuđen. Na pitanje kakvi su bili rezultati i da li primenjeni sistem daje rezultate  odgovor je DA.

Neki klijenti su trenirali 3 meseca, neki 6, ciljevi su bili mršavljenje i poboljšanje opšteg zdravstvenog stanja.

Svi su smršali bez dileme. Ali glavno pitanje je: da li su sačuvali mišićnu masu ili je mršavljenje bilo nauštrb ne samo masnog tkiva nego i mišića. Odgovor je bio više nego dobar: smanjen procenat potkožnog masnog tkiva, smanjena viscelarna masnoća, povećan procenat mišićnog tkiva i povećan procenat vode. I kao rezultat smo dobili brži metabolizam.

Jasan cilj, priprema za svaki trening, praćenje rezultata, posvećenost svakom pojedinačnom problemu i rezultat nije više cilj nego posledica.

Prof. dr Nebojša Čokorilo

Pogledajte i ostale članke

Kako da programirate HIIT trening?

Jedna od najčešćih pogrešnih percepcija treninga je da je za postizanje rezultata neophodno provesti sate i sate naporno radeći. Dugogodišnje proučavanje i testiranje vežbača pokazuje da to nije

Pročitaj više